.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل جسد نیمه سوخته مشخص شد ؛
قتل پدر به دست پسر در قائمشهر
شمال نیوز: قاتل با چندین ضربه چاقو پدرش را ابتدا به قتل رسانده و سپس جسد بی‌جان پدرش را به داخل حمام منزل برده و بدنش را با تبر و سنگ چرخ برقی قطعه قطعه کرده سپس آن را داخل گونی کرده و با ...

دادستان قائمشهر از وقوع یک فقره قتل در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: در این حادثه پدر به دست پسرش کشته شد.

به گزارش شمال نیوز،حسین عشقی واسوکلایی در گفت‌وگو با فارس درباره جزئیات این حادثه ناگوار افزود: یک فقره قتل در تاریخ هشت اسفندماه سال جاری در قائمشهر اتفاق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از این حادثه تلاش برای پیدا کردن قاتل در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تحقیقات انجام شده، پسر مقتول به نام ع ـ الف‌ـ ع  قاتل 25 ساله به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

دادستان قائمشهر با اشاره به اینکه مقتول ع ـ ع 51 ساله بوده است، گفت: دادستانی به محض اطلاع با تعیین بازپرس ویژه وارد عمل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازپرسی‌های انجام شده درباره انگیزه قتل پدرش اذعان داشت: این فرد انگیزه قتل پدرش را اختلاف با مادرش اعلام کرد.

عشقی در مورد چگونگی انجام قتل گفت: قاتل با چندین ضربه چاقو پدرش را ابتدا به قتل رسانده و سپس جسد بی‌جان پدرش را به داخل حمام منزل برده و بدنش را با تبر و سنگ چرخ برقی قطعه قطعه کرده سپس آن را داخل گونی کرده و با اتومبیل در جنگل‌های پل‌سفید رها می‌کند.

وی ادامه داد: قاتل دو روز بعد ضمن مراجعه به محل رها کردن جسد پدرش، جنازه وی را با بنزین و روغن سوخته آتش می‌زند تا آثاری از جسد به جا نماند.

دادستان قائمشهر اذعان داشت: قاتل با صدور بازداشت موقت روانه زندان شده  و پرونده در حال سیر مراحل قانونی قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جواد 27 اسفند 1392
چه دل سنگی داشت
نا شناس 27 اسفند 1392
این حیوان رو باید کشت
نا شناس 28 اسفند 1392
* انگیزه و علت خیلی مهم است / امور مالی / امور اخلافی و عفتی / بالاخره جای تاسف دارد . مدعیان 1400 سال تمدن از 35 سال تمدن ( مالزی ) عقب مانده تریم / صاحب نظران منفعلانه نگاه کنند همین قطار است که ادامه دارد و سرعت و تخریبش بیشتر می شود !!!!!
نا شناس 28 اسفند 1392
ظهور نزديك است،خدا لعنت كند چنين فرزنداني را
محمد 28 اسفند 1392
پناه بر خدا از شر شیطان
نا شناس 28 اسفند 1392
عزیزان رسانه ای :اگرچه این خبر یک واقعیتی است که متاسفانه تقاق افتادوجای بسی تافسوس که ما به کجا میرویم ولی باید آسیب شناسی اجتماعی شود تا جلوی این عمل زشت گرفته شودولی تیتر زدن درسایت بنظر میرسد بد آموزی دارد ویک جور هایی یک موضوع عادی میشودوباعث هنجار شکنی خواهدشدبهتر است این خبر ها را اینقدر کالبد شکافی نکنیدودل روده آن رادرنیاورید وبرای مردم تشریح نکنید.آری آدم ها همان آدم هی قدیم
نا شناس 27 اسفند 1392
با نظر عزیزان رسانه ای موافقم.منم تا حدودی افسردگی دارم با خوندن این خبرها خیلی به فکر فرو میرم
نا شناس 27 اسفند 1392
مازندران از لحاظ مفاسد اخلاقی و اجتماعی در ردیف های اول کشور است فقر فرهنگی و فقر اقتصادی مازندران را یک استان جرم خیز تبدیل نموده
بهنام فقیه جویباری 27 اسفند 1392
من هم با نظر عزیزان رسانه ای موافقم . این اخبار موجب یاس و نا امیدی میشه . روحیه آدم خراب میشه . ..
نا شناس 28 اسفند 1392
شمال نیوز لطفا اینجور اخبار را رسانه ای نکنید.
نا شناس 28 اسفند 1392
لابد اين پسر اعتياد به مواد مخدر دارد و مواد توهم زا نيز استفاده كرده بوده. از نگاه مسئولين منطقه همه دغدغه و مشكل جامعه ما اين است كه چه كسي با ما همفكر است تا در مسندي قرار گيرد. نماينده اي تحصن مي كند تا مسئولي را جا بزند. وقتي مسئولي با رابطه در جايگاهي قرار ميگيرد ديگر از چه كسي انتظار داريم تا آسيب شناسي اجتماعي كند.
حسین اکبری 3 فروردين 1393
این حیوان را صد بار باید کشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.599 seconds.